تصویر-صفحه-پلن-طلایی

پلن طلایی‌

آموزش کاربردی زبان انگلیسی


• مدرس: فاطمه اسداله زاده
• ۸ ساعت آموزش کاربردی + پشتیبانی
• نوع کلاس: تدریس- پرسش و پاسخ و نیازسنجی- بررسی تکالیف و عملکرد- پیگیری زبان آموز خارج از ساعات کلاسی

 

پلن طلایی

پلن طلایی آموزش زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا اشکالات خود را از یک متخصص بپرسید و بازخورد بگیرید. در این پلن علاوه بر آموزش منابع پایه یک پشتیبان به سوالات غیر درسی شما پاسخ می‌دهد و مطمئن می‌شود که شما طبق برنامه کلاسیتان پیش می‌روید. اگه از اون افرادی هستی که علاقه به یادگیری داری ولی مدام اشکالات قبلی را تکرار می‌کنی تو نیاز به یک فرد متخصص داری تا اشکالاتت را بهت یادآور بشه و سوالاتت  را پاسخ بده. 

پس این سوال‌ها را از خودت بپرس:

بهت اطمینان میدم که این دوره برای هرکسی نیست. فقط کسانی که می‌خوان زبان انگلیسی را یاد بگیرن تا به وسیله اون چند برابر سرمایه گذاری که الان می‌کنن را بعدا در شغلشون، زندگی، دانشگاه، روابط اجتماعی و کلی موارد دیگه اعم از درآمد دلاری، ترید، و سفر‌های خارجه بدست بیارن.

منابع آموزش پلن طلایی

از آنجایی که زبان آموزان نوجوان در بازه سنی 11 تا 14 سال دوران نوجوانی خود را می‌گذرانند و در پی کشف هویت خود با خلقیات و علاقه مندی های متفاوت هستند، برای آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان علاوه بر آموزش هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی از جمله گوش دادن (listening)، نوشتن (writing)، صحبت کردن (speaking) و خواندن (reading)، با ایجاد یک فضای راحت و بدون استرس تلاش می‌شود تا زبان آموزان حس خوبی نسبت به یادگیری داشته باشند و با اشتیاق بیشتری در فعالیت‌های کلاسی شرکت کنند. چرا که استرس درس‌ها، درگیری‌های عاطفی و بحران هویت تماماً مسائلی هستند که یک نوجوان با آنها درگیر است. لذا روند آموزش در کلاس‌های نوجوانان کاملا مطابق با روحیات، توانایی‌ها و علاقه‌مندی‌های آنها بوده تا علاوه بر کسب نتیجه حداکثری، به کسب نمرات بالا در مدرسه نیز به آنها کمک کند و دری به سوی فرصت‌های تحصیلی و شغلی بیشتر در آینده برای زبان باشد.

مواد آموزشی نوجوانان شامل کتب زیر می باشد:

• English Time 1
• English Time 2
• English Time 3
• English Time 4
• English Time 5
• English Time 6

کتاب English Time، یک مجموعه 6 جلدی می باشد، که باعث تقویت تمام مهارتها می‌شود . انتشارات آکسفورد در نشر کتاب‌های آموزشی اصولی زبان انگلیسی تاثیر زیادی داشته است. نویسنده این مجموعه خانم  Susan Rivers  و Setsuko Toyama می‌باشد. این مجموعه مناسب رده سنی نوجوان است، که راه‌های مختلفی، مثل استفاده از شعر و سرود، رنگ آمیزی برای تنوع و تاثیر بیشتر در یادگیری و درک مطلب به کار میبرد.

در هر شش مجموعه منتشر شده از این کتاب، دروس دارای تم موضوعی مشخص هستند که بنابر سطح کتاب و دانش زبانی زبان‌آموزان تعیین شده است. از آن‌جایی‌که بهتر است از گنجایش مغز زبان‌آموز(کودک یا نوجوان) انتظاری به همان وسعت داشته باشیم، در هر درس، متن انگلیسی با موضوعی مشخص و کاملا کوتاه ارائه می‌شود. روال آموزشی مجموعه کتاب English time به صورتی است که ” مرور” نقش بسیار مهمی را در بازیابی اطلاعات قبلی ایفا می‌کند؛ بنابراین هر فعالیت سرگرم‌کننده‌ای می‌تواند با مرور واژگان، روند آموزش درس‌های پیش‌رو را بهبود ببخشد. ”دیکشنری مصور من“ یکی از جذاب‌ترین قسمت‌ها در انتهای کتاب زبان‌آموز است؛ جایی که در آن لغات تازه آموخته شده نوشته می‌شوند و مرور واژگان، بی‌دردسر و همراه با تصاویر جذاب انجام خواهد شد.

در واقع بعد از فراگیری کامل این مجموعه 6 جلدی زبان آموز وارد مرحله انگیسی بزرگسالان می‌شود. هدف این کتاب آموزش تمام مهارت ها است. این مجموعه دارای کتاب کار با تمرین‌های متفاوت جهت سنجش آموخته ها و همچنین سی دی جهت تقویت مهارت شنیداری و آشنایی با تلفظ صحیح لغات می‌باشد.

نگاه کلی درباره کتاب English Time 1

نگاه کلی درباره کتاب English Time 2

نگاه کلی درباره کتاب English Time 3

نگاه کلی درباره کتاب English Time 4

نگاه کلی درباره کتاب English Time 5

نگاه کلی درباره کتاب English Time 6

آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان بالای ۱۴ سال با هدف تسلط به سطح پایه تا پیشرفته‌ی زبان انگلیسی و به کارگیری این مهارت در سطوح بالاتر جهت شرکت در آزمون‌های مختلف و دانش لازم جهت استفاده در کسب و کار، روابط اجتماعی و زندگی روزمره می‌باشد.

مواد آموزشی بزرگسالان شامل کتب زیر می باشد:

  • Headway Beginner
  • Headway Elementary
  • Headway Pre-Intermediate
  •  Headway Intermediate
  •  Headway Upper-Intermediate
  • Headway Advanced

مجموعه کتاب های هدوی Headway یکی از معتبرترین منابع آموزشی زبان انگلیسی است که توسط انتشارات آکسفورد منتشر می‌شود و در حال حاضر ویرایش پنجم آن در دسترس می‌باشد. این کتاب‌ها شامل شش سطح هستند که از سطح مقدماتی تا پیشرفته را پوشش می‌دهد. نکته جالب توجه این است که Headway  یکی از قدیمی‌ترین کتاب های آموزشی زبان انگلیسی محسوب می‌شود که ویرایش‌های مختلف آن در طول سال ها منتشر شده است. کتاب دانش آموز، کتاب تمرین، فایل‌های ریدینگ، فایل‌های ویدیوئی، فایل‌های صوتی و لیست لغات در این مجموعه قرار گرفته اند.

نگاه کلی درباره کتاب Headway Beginner

نگاه کلی درباره کتاب Headway Elementary

نگاه کلی درباره کتاب Headway Pre-Intermediate

نگاه کلی درباره کتاب Headway Intermediate

نگاه کلی درباره کتاب Headway Upper-Intermediate

نگاه کلی درباره کتاب Headway Advanced

 

مخاطبین پلن طلایی

پلن آموزشی طلایی  زبان انگلیسی دارای پیش نیازهایی می باشد که قبل از ثبت نام می بایست به آنها توجه کنید تا در ادامه آموزش به مشکل نخورید.

این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟

مدرس دوره _____

فاطمه اسدالله زاده

فاطمه اسدالله زاده

مدرس زبان انگلیسی

به عنوان فردی که از نوجوانی آموزش زبان انگلیسی را شروع کردم و از طریق آن
وارد حرفه‌ی طراحی هویت برند شدم. هدف در کلاس‌های مجموعه ما، آموزش
زبان انگلیسی نه فقط به عنوان یک زبان دوم بلکه به عنوان ابزاری که با آن می‌توان به
دریایی از اطلاعات دست پیدا کرد است.

سوالات متداول _____

اطلاعات کلاس آنلاین

( هزینه ۸ جلسه: 1,912,000 تومان)

نمایش دیدگاه / ارسال دیدگاه